Mina hjärtan

I dag är det Alla <3-dag eller vändagen eller vad man vill kalla den. Egentligen skall man väl komma ihåg sina vänner och de som betyder mycket för en även övriga dagar på året.

Här är i alla fall mina hjärtan!

lunapic_136082730198894_1

Mitt stora hjärta gav mig choklad idag morse, mums!!

Senare ikväll blir det middag med lärarna, skall bli roligt. Nu först skall jag kolla vad bustrollet gör när hon åker omkring och kanske skall jag även pussa upp lillhjärtat!

Ha en bra dag!

4 kommentarer

Filed under Baby, Kärlek

4 responses to “Mina hjärtan

  1. Finingar ❤
    Ha en jättebra Alla Hjärtans nu
    Kram kram

  2. Ica

    Glad vändag fina nu! Kram

Kommentera

