Blog Award

Fick en blog award av Muffin igår.

Så här går det till:

Vad det går ut på: Du ska svara på de 5 frågorna du får. Sedan skicka vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den.

Här kommer nu mina svar:

1. Vad är ditt favoritprogram som sänds på teve nu?
Jag tror faktiskt att mitt favoritprogram jsut nu är Maria och Mindy BFF. Älskade ju Hollywoodfruarna men då det tog slut så började detta. Sedan finns det nog flera program som jag gärna ser på men just nu är detta nog ett riktigt bra program att fördriva tiden på. Dessutom blir man på bra humör 🙂
2. Favoritprylen i ditt hem?
Jag tror faktiskt i nuläget att jag vill säga sängen, hur tråkigt det än kanske låter. Annars gillar jag fotoramen med våra bröllopsbilder. Bara vi får en förstoring på foto av Alicia kommer det nog vara en favorit 🙂
3. Vilka webbsidor besöker du dagligen?
Oj, många… Just nu olika resebolagssidor 🙂 Flera olika bloggar, de flesta finns på länkade på min sida, sedan det vanliga, fb, aftonbladet, tradera.
4. När skrattade du riktigt hjärtligt senast och varför? Du vet, så att du nästan kissade på dig?
Jag tror att senaste jag skrattade så mycket (jag kissar inte på mig, men får ont i höger axel)var när jag var på middag med lärarna. De målade upp bilden över hur det är att gå på dans om man inte är ”indansad” på banan redan. Hur det slits och dras i de som kan dansa och de som står i ett hörn och bara väntar på fika eftersom de endast är inne på sin första säsong och inte ”får” dansa/ blir uppbjudna än. Hela grejen spårade ut och det blev väldigt roligt och resultatet blev att en annan lärare och jag skall spana in detta men först efter att jag färgat håret kopparfärgat eftersom blonda annars kan få dansa och det ville inte den andra läraren eftersom hon antagligen inte skulle få dansa då vi båda skulle vara inne på första säsongen.
Svårt att förstå? Hur som helst var det roligt och jag skrattade så min axel värkte.
5. Ditt favorituttryck?
Hej wautsi Hej 🙂
När något går bra eller är bra 🙂
BlogAwarden förs nu vidare till: Jessica, Ica, Carro, Karin,Josefine.
Här är frågorna:
1. Vilken sång kommer du ofta på dig själv att gå och nynna på?
2. Bästa husmors tipset?
3. Vad skulle filmen om dig/ditt liv heta?
4. Vilken ringsignal har du?
5. Favoritgrönsak?

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Blog Award

  1. Tack och bockar för awarden 🙂 Ska börja finurla lite på dem 🙂
    M&M BBF är verkligen lättsam. Jag undrar vad, eller om, Maria någonsin kollar på sina egna program och reagerar på att hon säger lite knasiga saker titt som tätt. Antagligen inte 🙂

    Ha en bra dag
    Kram

  2. Tack för den! 🙂 Jag tänkte svara imorgon. Men jag har verkligen ingen aning vilka jag ska skicka vidare till så jag tror jag får skippa den biten…

Kommentera

