Födelsedagskalas

Igår fyllde maken år och det firades med pompa och ståt.. eller nja inte riktigt men det firades i alla fall.

Jag hade bakat en tårta som jag fyllde med godisfluff (smälta Ahlgrensbilar och grädde som sedan allt vispas ihop. Mums! Ovanpå tårtan blev det margänsmörkräm. Recept till allt detta finns på Google 🙂

IMG_1975

Maken fick även present av mig och Alicia

IMG_1989

Några canvastavlor som skall hitta sin plats här hemma.

jag försökte också få en bra bild på Alicia när hon grattar pappa, det gick så där..

IMG_1969 IMG_1955

tillslut fick det bli den här

IMG_1967

På kvällen när alla gäster varit här åt vi lite dessertostar med frukt och skålade i pommac 🙂

Nu skall jag försöka få klart mitt skolarbete och senare idag blir det babysimavslutning!

2 kommentarer

Filed under Händelser, Vardag

2 responses to “Födelsedagskalas

  1. Vilken fin tårta och underbara bilder 🙂

Kommentera

