London calling

Sedan i höstas har jag och mina syskon planerat in en resa till London. Vi tar även våran mamma med på resan. Mamma har läst engelskakurs en gång i veckan och då tyckte vi att det kan vara roligt för henne att få använda sina engelska kunskaper lite 🙂 jag och min syster flyger från Arlanda medan min bror och mamma flyger från Helsingfors-Vanda flygplats. Sedan möts vi alla upp på Gtawick flygplats. Vi kommer på ett 1-2stjärningt hotell, så ingen lyx så, men vi delar alla rum och hotellet ligger mitt i smeten, dv.s. nära till allt.

Unknown(Bilden är från google)

Vi har inget in planerat, förutom att gå omkring och turista, eller jo, MammaMia musikalen skall vi se på tisdag. På torsdag kväll flyger vi tillbaka hem. Detta innebär att jag skall vara ifrån maken och dottern i 4 dagar/nätter! Hur skall jag klara av det?? Jag vet att det inte kommer gå någon nöd alls på dem men jag vet inte hur jag skall klarar mig. Pust! Jag hoppas att jag i alla fall skall kunna njuta lite grann av resan.

Nå, det här inlägget är tidsinställt så hoppeligen infinner jag mig på Arlanda just nu. Så klart skulle tågtrafiken strula idag!

Kommer sakna mina älsklingar! Älskar er! ❤

IMG_1767

Lämna en kommentar

Filed under Kärlek, Resa

Kommentera

