5.25

Då vaknade lillan idag. Detta resulterade i uselt humör från min sida. Jag menar, orka stiga upp så tidigt varje dag! I och för sig har vi haft sovmorgon till 6.30-7 i en vecka… Minns inte när jag hade en riktig sovmorgon senast.. måste vara 2 år sedan! För under graviditeten blev jag så hungrig på morgonen så var tvungen att äta frukost kring 8 kanske 9 så nej jag har inte sovit länge på länge!

Hur som helst, var det bara att vakna och småningom stiga upp. Dock har jag nu tack vare en fruktansvärd tidig väckning, hunnit, torka damm, dammsugit och torkat golven. Nu sover lillan och jag skall skriva köplista och dricka min shake! ( Jag har i en veckas tid druckit pulver-shakes som är för viktuppgång, tjoho)

En liten ”hjälpreda” hade jag också. Hon drog i dammsugarens kontakt, stängde dörrar, försökte överrösta dammsugare och flyttade på elementskydden. Hmm.

IMG_2785 IMG_2787

Lämna en kommentar

Filed under Alicia, Baby, sömn, Vardag, Vårt hem

Kommentera

