Hänt idag

Idag när Alicia vaknat gick vi ut en sväng. Såklart gick vi också till parken; gungan är en stor favorit! Sedan kom jag på att jag vill köpa ett set sandlåde-leksaker så vi åkte till butiken. Ingenstans fanns det vad jag sökte. Jag vill inte ha en traktor med några spadar och former eller kugghjul som jag kan hälla vatten på. På BarnensHus kunde man köpa alla saker skilt men det är jag för snål till. Trodde det fanns färdiga set.

20130529-202755.jpg
Istället fick Alicia en boll. Hon valde själv färg.

20130529-202842.jpg
Hemma har vi lekt och busat. Vi var även en sväng till biblioteket på kvällen. Dessutom har Alicia flera gånger ikväll stigit upp genom att hålla i mig men sedan släppt taget och stått riktigt länge utan stöd! Jee!

Det var allt för idag!

Lämna en kommentar

Filed under Baby, Vardag

Kommentera

