Vad är det för dag idag…

..jo det är Plinges födelsedag, hurra hurra hurra! Det nynnade jag själv på imorse samt maken sjöng det 🙂 Om någon missat så älskar jag min födelsedag och hela grejen med paket! I dag morse fick jag 3 stycken av maken och Alicia! (Jag vill ha många paket, sedan spelar det ingen roll vad de innehåller, detta vet maken, därav tre stycken!! ) 🙂 Jag fick min cykelkorg, jeee!! samt Sex and the City film nr 2 (har hela serien och ettan hemma men inte den) samt att jag fick Fazers blå (choklad) underbart! Nu väntar jag på att maken kommer hem igen och sedan kommer svärmor hit och så blir det tårta!! Mums!

Dessutom skall jag och maken gå ut ikväll och äta för svärfar barnvaktar! Tänk vilken fin dag detta kommer bli!

IMG_2869 IMG_2871Alicia var väldigt intresserad chokladen och ville gärna öppna den. Tyvärr är hon för liten och den är min 🙂

 

Ps. Jag vet att det är lite knäppt att hurra för sin egen födelsedag men jag gillar det så jag gör det ändå! Hurra Hurra Hurra! Ds.

 

Lämna en kommentar

Filed under Händelser

Kommentera

