Gårdagen

Gårdagen var så bra som den kan vara. Jag skrev ju redan om att jag fick mina paket och tårta av maken. Sedan blev det fika och mumsande av tårta. Ute var det solsken och varmt så passade även på att fånga D-vitamin i mängder.

På kvällen kom svärfar hit för att barnvakta så jag och maken gick ut för att äta. Så klart ville inte lillan somna på bums som hon annars gör utan hon snurrade runt och låg och prata för sig själv. hur som helst gick vi iväg och åt så god mat och så mycket mat att när maten skulle börja serveras fick man flytta ett extra bord ihop med vårt. Vi åt alltså tapas, 23olika för att vara exakt. Herreminjee vad mat det var! Riktigt gott var det! Mysigt att få äta i fred och bara vara tillsammans med maken. Hemma hade lillan skrikigt till så farfar tog upp henne och de satt och kollade lite TV och sedan hade farfar sjungit en egen sång för henne och lagt henne i sängen var hon sedan somnat, så det hade väl gått bra här hemma.

Med andra ord, jag kan inte klaga över min födelsedag!

IMG_2874

mitt Pandora-armband fick en ny berlock igår, sagoboken bredvid barnvagnen.

IMG_2875

Prinsesstårta, mums!IMG_2877

D-vitamin på bleka ben…IMG_2879

Sommarbrud som inte vill vara still 🙂IMG_2888

 

Älskade maken och jag och borden fyllda med gott!

 

Nu ska här badas med lillan. Tänkte försöka oss på en dagssömn idag.

Lämna en kommentar

Filed under Baby, Händelser, Kärlek, Sommar

Kommentera

