Traveller

Lillans pass hämtades igår, så nu är det bara att åka! 🙂

20130613-071811.jpg
Förvånad min.

Här hemma rullar allt på. Jessica är här och jag har någon att spela yatzy med. Vi spelade så många omgångar igår att mitt huvud var helt slut efter allt räknande(ja,jag kör med huvudräkning) och jag har idag även träningsvärk i armen av tärningskastandet. Trodde inte sådant var möjligt 🙂

20130613-072209.jpg
Idag ska ja se om jag kan lura Jessica till lite pyssel, har ju ett ett-årskalas att ordna när vi kommer hem från systers bröllop.

2 kommentarer

Filed under Alicia, Baby, Resa, Vardag

2 responses to “Traveller

  1. Men guuud vad fin hon blev på sitt pass!!!

    Jag ser ut som en terrorist på mitt 🙂
    Vilken fantastisk vecka ni har framför er

    Kram kram

Kommentera

