Sushi och barnvakt

Igår gick vi först i butikerna på förmiddagen. Tack vare tråkvädret ute har vi fått hålla oss inomhus efter det. Lillan sova knappt en timme och det först efter tokgråt och skrik. Det verkade som om hon var rädd att sova,ville inte ligga ner utan bara grät. Efter knappt en timme var det samma sak så hon fick komma upp. Problemet var ju att hon var så trött så hon bara gnällde och grät. Vid halv4 somnade hon om och sov ca 30min. Under tiden sprang jag ner på stan för att handla pysselmaterial och sushi. Jessica stod för barnvaktandet och sushi. Tack!
När jag kom hem var det en glad baby som åt med aptit.

20130613-223343.jpg
Sedan började jag pyssla och Jessica fortsatte underhålla babyn. Jessica fick dock hjälpa mig komma igång då jag inte fattade hur jag skulle göra. Resultatet blev i alla fall bra!

20130613-223548.jpg

20130613-223601.jpg

20130613-223612.jpg
Kvällen avslutades med några partier yatzy.

Lämna en kommentar

Filed under Alicia, Baby, Vardag, vänner

Kommentera

