En helt annan ton idag

I dag vaknade Alicia kl 7.15 men vi steg först upp nästan en timme senare. Hon myste och bökade runt i sängen med mig utan att skrika eller gnälla en endaste en gång. Under dagen har hon också varit mestadels på gott humör och har skrattat mycket. Enda gången hon varit riktigt hopplös ära samband med att hon inte ätit eller sovit och det är ok att vara lite smågnällig då.
Alltså är idag en dag då jag kan undra hur man någonsin kan vara arg och förbannad på en så liten härlig person? Alla vet vi ju dock hur dagarna kan ändra 😉 men idag njuter vi av det goda och underbara som finns i livet!
Sälen har också visat sig från sin bästa sida idag och medan lillan sov sin dansösen passade jag och mamma på att lägga oss i solen med varsin bok och bara njuta. Jag lite extra då jag även passade på att ta en cider 🙂
På kvällen blev det igen grillat, gott! Alicia humor dök också upp och hälsade på.
Nu sover lillan och jag har försökt reda upp lite här hemma hos mamma och så är även denna dag slut.

20130630-195527.jpg

20130630-195538.jpg

20130630-195515.jpg

20130630-195609.jpg

2 kommentarer

Filed under Alicia, Förälder, Kärlek, Sommar, vänner

2 responses to “En helt annan ton idag

  1. En kanondag från början till slut med andra ord, härligt 🙂

Kommentera

