Babyhysteri

Sommar verkar betyda bebisar, eller åtminstone blir det mer iögonfallande,alltså alla babymagar. Det går inte att gå ner på stan utan att se åtminstone ett par magar. Mysigt tycker jag, även om det kan vara jobbigt för någon som själv vill ha ”bulan” men inte lyckad.
Just nu är den största babyhysterin och utspelar sig i England. Prins William och hans Kate är på bb journalister mm är som tokiga. Alla vill vara först med att veta när babyn fötts. Själv har jag kollat tidningarna på nätet flera gånger under dagen. Ja, jag är själv också väldigt nyfiken. Kön är inte det som intresserar mest utan jag är alltid med nyfiken på det blivande namnet.
Främst hoppas jag ju alltid att allt ska gå bra för de involverade.

Nu ska den här mamman ta sin unge och göra henne klar för natten. Sedan skall vårt besök snart anlända och det ska jag fira med ett glas vin! 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Baby, Gravid, Sommar

Kommentera

