Sol och bad

Har jag sagt att jag älskar sommaren. Sol och värme, det är ett vinnande koncept. Strax innan 9.30 packade jag strandväskan och kylväskan och så åkte jag och Alicia iväg för att sola och bada.
Vi var de första här så i 10minuter hade vi en privat badanläggning. 26 grader i babypoolen och lillan ville i direkt. Otroligt tacksamt med ett barn som älskar att simma.
Nu sover hon och jag skall lata mig lite. Senare blir det att bada igen.

20130728-114836.jpg

20130728-114853.jpg

20130728-114917.jpg

2 kommentarer

Filed under Alicia, Kärlek, Sommar

2 responses to “Sol och bad

  1. Men jag måste se till att testa Ljusne-badet ju 🙂 Har liksom glömt bort att det finns 🙂

    Härliga bilder, både på dig och lillan 🙂

Kommentera

