Hinner inte….

Jag har inte tid eller ork för att skriva så mycket på bloggen nu. Förkylningen sitter i men tror att piken var igår då jag även tappade rösten. Alicia har varit två dagar själv på dagis och det fungerar bra, säger de i alla fall 🙂 .
Jag startade två kurser idag som jag skall hålla i. Den ena är distans och den andra kommer jag att ha föreläsningar m.m på plats i skolan för eleverna. Så det är mycket att planera, läsa på själv, göra uppgifter m.m. Pust. Det blir mycket på en gång nu med dagis, skola(jobbskola och min egen skola som börjar nästa vecka) samt förkylning. Jobbet på sjukhuset börjar om två veckor.
Jag återkommer med noggrannare rapporter från dagis och skola och vardag bara jag hinner och orkar. 🙂

Alicia har alltid varit tidig och snabb på att lära sig klättra och i Bulgarien klättrade hon upp på en vanlig stol, som hon inte gjort innan. Idag här hemma satt hon mitt i allt på puffen i vardagsrummet och nästa stund satt hon på pallen i hallen. Nöjd var hon också. 🙂

20130828-204901.jpg

20130828-204923.jpg

2 kommentarer

Filed under Alicia, Dagis/förskola, Förälder, skola, Vardag

2 responses to “Hinner inte….

  1. Vad skönt att du förhoppningsvis är lite bättre, men ännu bättre: vad kul att de säger att det går bra för A på dagis. Hon har det säkerligen superkanon där 🙂
    Imorgon gör vi vår första timme där. Man är löjlig, men gud vad man hoppas på att hon ger dem ett första bra intryck.
    Kram

  2. Mamma

    Du e duktig du. Men du vet att det lönar sig. Roligt att det går bra för Alicia oxå. Hon är oxå duktig. Kramis

Kommentera

