Existerar

Jag och alla i min familj som ofta figurerar på bild på bloggen existerar fortfarande. Jag har bara inte haft tid eller ork att sitta ner för att blogga. det har varit skola, lektioner, uppgifter att göra och rätta. det har varit föräldramöte på dagis. Jag har jobbat hela helgen på sjukhuset och idg har jag återigen gjort och rättat uppgifter till mina elever, samt försökt läsa och påbörja skriva mina egna uppgifter.

 

Håll ut så skall jag berätta för er om föräldramötet på dagis (vårt livs första!) och om kommande planer.

Tills dess.. njuta av busungen ”Tittut”

IMG_4461

2 kommentarer

Filed under Alicia, Dagis/förskola, Jobb, skola, Vardag

2 responses to “Existerar

  1. Tiden räcker inte alltid till och med smått i familjen måste man ibland prioritera bort. Ibland kan man nästan få dåligt samvete för det, men Hey there! alla människor har full förståelse för det 😉

    Hoppas er vecka börjar bra!

    Kram

Kommentera

