Nedräkning

I går var det en månad till lucia!
Det är 5 veckor kvar av terminen på skolan.
Det är ca 6 veckor till jul. Stora frågan; Var fira jul? (Jag vet mitt svar) Vad få till julklapp? (Måste göra en lista)
Drygt 2 månader kvar av min skola,sedan är jag lärare!

Närmast på agendan är besöket av mamma,syster med barn och en shoppingsväng till Ullared om
2veckor!! Julklappshandling till lillan och kanske maken,om han är snäll 😉

Nej nu är jag kaputt och tänker dra iväg till drömmarnas land.

20131114-203739.jpg

En bild på busan är aldrig fel. ❤

1 kommentar

Filed under Familj, Jul, skola, Vardag

One response to “Nedräkning

  1. Ja tänk vad tiden rusar iväg 🙂 Vi är hemma på julafton och mina föräldrar och makens kommer. Julklappar har vi redan köpt till lillan men av oss får hon dem till veckan istället 🙂 Hon är ju så liten så hon förstår ju inte riktigt jul än, men nästa år kanske 🙂
    hoppas ni har en fin fredag!

    kram kram

Kommentera

