Daily Archives: 24 november, 2013

Om en månad

är det julafton! Fy vad fort denna höst har gått. Fast med tanke på hur mycket jag jobbar,studerar och håller på så är det inte konstigt att jag inte hunnit med i tiden.

Överallt på nätet ser man folk som börjat julpynta och plockat fram adventstakar samt dricker glögg och äter pepparkakor. Här hemma har vi ite gjort något alls, inte ätit pepparkakor eller druckit glögg, än mindre plockat fram något julaktigt. Eller jo, jag har också gjort en pappergran/bokgran, men det är allt.

Jag skall försöka plocka fram något i veckan om jag hinner, annars får väl systeryster hjälpa till med det på fredag då jag och mamma är i Ullared. Syster med söner blir i Söderhamn för att busa med Liici och hennes pappa.

Min önskelista till jul då?

Ja, den skall jag återkomma med när tid finnes.

Nu blir det solsidan och sedan snarklådan som min mommo brukade säga!

Lillfian idag, hon tyckte visst att det tog för lång stund för pappa att låsa upp dörren så hon satte sig snällt ner i trappan och väntade.

1452161_10151811296858990_1755533369_n

Lämna en kommentar

Filed under Familj, Jobb, Jul