2014

Nyårsafton i dag, ett nytt år med nya utmaningar väntar!

Jag brukar inte göra några nyårslöften men jag skulle ändå vilja göra ett försök till förändring inför år 2014! Även om jag var föräldraledig halva 2013 känns det som om familjen inte prioriterats utan det har varit mycket jobb och jobb och skola för min del. Därför vill jag nu göra ett försök till att år 2014 skall handla om min egen familj såväl mamma,pappa,barn som man och fru. Det behövs tid för omsorg och kärlek och närhet för att familjen skall må bra. Missförstå inte, vi mår bra nu också, men det har varit tufft, känner jag själv. Jag har varit trött och slut i kropp och själ av allt runt omkring och för att det inte skall barka käpprätt åt helvete måste jag nu lugna ner mig och ibland lägga arbete åt sidan och umgås och vara en snäll fru och mamma! Det blir något att bita i!

IMG_0860Dessa två skall prioriteras och jag skall försöka vara en snällare och gladare mamma och fru.

IMG_0885Så här glada skall vi vara år 2014 🙂

(Måste bara påpeka vilken snygg familj jag har)

Det känns ändå som om år 2014 kommer bli ett toppen år!

Nu skall jag strax förbereda inför kvällens middag och ja, skumppan står redan på kylning 🙂

Gott Nytt År!!

3 kommentarer

Filed under Familj, Kärlek

3 responses to “2014

  1. Det låter som ett riktigt bra löfte! Det är något som jag också ska satsa på, att bara fokusera på familjen ibland och lägga allt annat åt sidan.
    Jag såg på en film med Hilary Swank igår och började tänka på dig, du liknar henne väldigt mycket när du har mörkt hår 🙂
    Gott nytt år till er! 🙂

  2. Gunila

    En bra ide. O du fixar det I och med att studierna är avklarade. Gott Nytt År, önskar mams.

Kommentera

