Hatkärlek

Nu är snön här! Idag då jag kom hem från jobbet gick jag och lillan ut. Pulkka-dags! I närmare 45min drog jag omkring henne i den. Tyvärr är lillan i en period då hon vägrar gå ute, hon skall bäras eller åka fram. Jag som tycker att det skulle vara skoj att springa omkring där ute får nöja mig med att dra/skuffa fram lillan. Hoppas det ändrar bara hon börjar dagis igen.
Även om jag hellre väljer sol och strand framför snö så måste jag medge att det är friskt ute och att allt blir lite ljusare och lättare i och med snön, jämfört med mörker och regn.

Väl inne igen ville hon se på Teletubbies! Det måste väl vara det värsta/sämsta program ever! Varför pratar de där odjuren ”babyspråk”?!!! Kunde de inte ens prata vanligt. Det räcker väl med att grammatiken är åt skogen. Nej fy vad jag inte tål programmet men lillan har fått en dvd och hon vill se på det ibland. Jag väljer ju hellre Emil för femhundraelfte gången. Suck.

20140112-172045.jpg

20140112-172034.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

