Skryt på hög nivå!

Efter 2,5 års studier på halvtid och distans fick jag idag mitt examensbevis på posten!
Fy fan vad duktig jag är!!
I 2,5år har jag jobbat heltid och studerat på halvtid. Jag har blivit gravid och ändå kämpat på. Jag har fött barn och ändå fortsatt med studierna. Jag har gjort praktik och sprungit hem och ammat mellan varven. Jag har jobbat 11 helger på raken på sjukhuset under en termin för att kunna göra min praktik under veckorna.
Det har varit tungt på många sätt men med en underbar make som tagit mycket/allt ansvar i hemmet under vissa perioder, har det gått ändå!
Jag kan nu även titulera mig som vårdlärare!
Fy fan vad bra jag är; korka skumppan!!

20140120-134102

P.s undrar vad jag skall studera till näst 😉 D.s

4 kommentarer

Filed under Händelser, Jobb, skola

4 responses to “Skryt på hög nivå!

  1. Ica

    Du e faktiskt lite störd som gjorde de. Men skitbra är du ändå 🙂

  2. Andrea

    Grattis Ingela! 🙂 Jätte bra jobbat! Lärare är ett kiva yrke 🙂
    Det är roligt att läsa din blogg!
    Lycka till! 🙂 Kram

Kommentera

