Minisemester

Som sagt har systeryster varit här sedan i söndags och åkte idag hem. Hon var här på s.k. ”minisemester” d.v.s. utan barn.

Det var riktigt roligt att ha henne här och som tidigare nämnt har jag återigen firat min examen( visste inte att man kunde fira så många gånger en examen när man är ”gammal”), syster har bakat makro er och fastlagsbullar. Dessutom var jag och syster på bio; hundraåringen som…
Jag har inte varit på bio sedan jag var gravid så det var roligt och filmen var bra. Vi satsade och tog en stor meny popcorn och jisses vad det var popcorn 🙂

IMG_5052
För övrigt har vi hängt hemma, pratat, bakat, lekt med lilla, sett på Astrid lindgren fi,mer samt sett på film och druckit vin. Dessutom har vi påbörjat en planering inför senvåren, jihuu 🙂
I går var vi på babysim och Ica var med så fick lite nya bilder på badtjejen.

bild 1 bild 2 bild 4

Barnen ska lära sig att dyka i ”rätt” så armarna upp 🙂

Nu har jag helg från skolan och ska istället byta om kläder för att jobba på sjukhuset i helgen.

IMG_5056 IMG_4942

4 kommentarer

Filed under Babysim, Familj, Händelser, Jobb, skola, vänner

4 responses to “Minisemester

  1. Gunila

    Du har haft det lyxigt värre. Va ska ni sen senare hitta på?..Lite skillnad på lärarinnan och sjuksystern.

  2. Ica

    Ja jag kommer gärna o skämmer bort er igen och vise versa 🙂

Kommentera

