Efter regn…

Kommer sol.
Efter gårdagskvällen var jag totalt slut och säkert lillan också för inatt var vi upp en gång och däremellan sov vi. Någonstans efter halv sex(tror jag) pep hon till och maken hämtade henne till vår säng. Strax efter kl 6 såg vi på Emil. Men även om det var lite tidig väckning var vi alla utvilade, underbart!!
Nu kanske man orkar någon natt igen ifall jäntan inte sover.

20140213-203112.jpg
När jag gick till skolan idag var jag utvilad och pigg och på bra humör då jag dessutom möttes av soluppgången när jag gick igenom parken.
Skolan var också rolig idag. Hade bra flyt på mina föreläsningar. Tummen upp!
Efter skolan jobbade jag några timmar på dagis. Hemma möttes jag av en glad jänta och kvällen har bara varit bra. Får se hur natten blir.

20140213-203428.jpg
Solen i vårt liv men samma lilla kan även frambringa åskan om hon vill 😉

Lämna en kommentar

Filed under Alicia, Jobb, sömn

Kommentera

