Jag har fullt upp..

Jag förbereder lektioner för fullt, föreläsningar, uppgifter, filmer samt läser på själv så jag har läget under kontroll, vilket jag tror att jag har.

Där emellan läser jag ”Ingen tar skit i de lättkränktas värld” av David Eberhard. Jag har även boken ”hur barnen tog makten” skriven av samma man och jag längtar till att ha tid att läsa dem. Jag ska också köpa hem dem. Jag återkommer mera med varför dessa böcker är så himla himla bra!!

Dessutom ska jag få lyssna på han live om en och en halv vecka! Jag ser väldigt mycket fram emot det. Som sagt googla honom, läs hans böcker och jag återkommer senare varför de är så bra!

Nu ska jag jobba vidare!

Lämna en kommentar

Filed under Böcker, Jobb

Kommentera

