Fira

Igår firade jag (igen) min lärarexamen. Min handledare och numera även kollega och jag gick ut för att äta.
Vi gick till Struprennan här i Söderhamn och bättre mat i dessa krokar får man leta efter. Vi började med ett glas mousserande. Mums.
Sedan beställde vi in tre olika tapas rätter var, som vi åt och sköljde ner med rödvin. Maten är superb liksom servicen. Längtar redan till nästa gång jag får äta där. Vi åt och drack och pratade och hade en riktigt lyckad och trevlig kväll. Tack Monica! 🙂

I dag har det varit jobb och babysim. Under dagen har Finland dessutom tagit OS guld och silver samt vi vann ryssarna i ishockey! 🙂 Tål att firas!

4 kommentarer

Filed under Fest

4 responses to “Fira

  1. Stooort grattis till din examen ❤
    Har aldrig varit på Stuprennan, men borde tydligen masa mig dit någon gång 😉

    Kram kram

  2. Micke

    Och de finns en chanse finland loosar guldet o svergie kommer endå vinna icehockeyn så gläds ba så läng du kan 😛

Kommentera

