Magsjuka in the house

I dag hade jag tänkt skriva mina tankar om Eberhard men istället blir det ett kort inlägg om orsak till att jag inte skriver vad jag tänkt.
Lillan har fått sin första spysjuka. Fy säger jag. Hon är duschat och ombytt nu två gånger. Två spyor ”fångade” jag upp. Tvättmaskinen snurrar nu och jag överdoserar handsprit. Hoppas att detta fort går över utan att drabba mig.

20140228-192433.jpg
Lillstumpan får vila i soffan ikväll/natt och jag vakar bredvid ifall det kommer flera spyor.

1 kommentar

Filed under Alicia, sjuk

One response to “Magsjuka in the house

  1. Voi stackars lilla 😦 Hoppas det går snabbt om och ni andra klarar er undan! Magsjuka är nog det värsta 😦

Kommentera

