Paus

Ja det har varit en kort paus i bloggande, helt oplanerat. Jag bar bara inte ens tänkt tanken att skriva. Så mycket har vi inte gjort heller för den delen. I helgen hälsade vi på vänner och deras barn.
Vi hade tapaskväll med maken till mellofinalen.
På söndagen tog vi ett steg till i vår planering inför det stundande eventet.
Synd bara att det är mycket annat som sker samtidigt som tyvärr strular till lite, men så är det.
I dag har jag och lillan ännu varit hemma och lediga. I morgon börjar vardagen igen.
Hon på dagis och jag på jobb. Dessutom blir det jobb nu i 13 dagar för min del.. Puh.
Så, allt är annars bara bra och jag återkommer när jag har nåt att skriva.

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

