Funderingar

I går öppnades ansökningsmöjligheterna till att söka utbildning inför hösten. Självklart var jag och anmälde mig idag; inte bara till en utan två studiemöjligheter, en sommarkurs och sedan magisterexamensutbildning halvfart på distan med början i höst. Jaiks! Vad håller jag på med? 🙂
Jag tänkte i alla fall att det är lika bra att ansöka nu när jag känner mig motiverad att studera.
Sedan att jag igen ska fortsätta studera och jobba samtidigt när jag äntligen blivit klar med en utbildning går ju att diskutera. Får se om jag ens blir antagen och så får jag ta beslut efter det.
Förutom funderingar kring studier är det mycket funderingar kring jobb. Nå månne det inte klarnar snart.

20140318-190843.jpg

2 kommentarer

Filed under Funderingar, Jobb, skola

2 responses to “Funderingar

  1. Gunila

    Du e nog ”hurja” du, att du orkar. Men de e nu du ska göra det och inte om fem år. Kram

Kommentera

