Kakan

Nu för tiden när man ska hämta lillan från dagis har hon inte tid att komma hem. Häromdagen sa hon kakan flera gånger när jag skulle hämta henne. Hon tog mig i handen och så skulle vi gå till sandlådan och bygga sandkakor, såklart!!

De andra dagarna när jag har hämtat henne har hon suttit i sandlådan och när man fråga om vi ska gå hem svarar hon; Nä!

Det tar länge innan hon kommer eller så får jag ta henne i famnen och bära henne från sandlådan. Det positiva är ju att hon verkar trivas på dagis och tycker att det är roligt där 🙂

 

IMG_5404 IMG_5410 IMG_5411 IMG_5406Mitt barn får vantar på sig när hon går ut men tar oftast av dem själv ganska fort!

 

Lämna en kommentar

Filed under Alicia, Dagis/förskola

Kommentera

