Del 3 av listan

Nr 3 ; en bild på en fantastisk person.
Trots risken att verka egoistisk måste jag lägga upp den bilden jag gjort.
Jag har skött mig i skolan, inte betett mig som en huligan, slagits eller hamnat i kläm med rättvisan. Jag har utbildat mig till sjuksköterska, en duktig sådan.
Jag flyttade till ett annat land,ensam. Skaffade jobb, fast tjänst på en gång. Jag är gift, har barn och hem. Jag har hela tiden jobbat och under tiden blivit gravid och studerat på deltid(utöver min heltidstjänst). Jag har fött barn och fortsatt studera/gjort praktik. Fortsatt med dagisinskolning, jobb, studier och praktik. Tagit ytterligare en examen.
Jag saknar mina vänner och är trött och slut många gånger. Har inte fått något gratis i livet utan jag har jobbat för allt och för att vara den jag är. Jag har stött på motgångar och sorg samt glädje och lyckorus. Jag har blivit mobbad, det har varit jobbigt ekonomiskt och livet har känts tungt ibland. Så kom inte och tro något annat! Det har varit tufft många gånger, men med en bra uppfostran, självkontroll och kännedom samt goda vänner och en underbar familj har jag blivit den jag är.
Jag har sunda tankar och är socialt förmögen. Ja jävlar jag är nog wonderwoman!!

20140331-181137.jpg

3 kommentarer

Filed under Övrigt

3 responses to “Del 3 av listan

  1. Omppu

    Ingen tvivel om saken!!! Du är dessutom en toppen hjärtevän :)!

  2. jessica

    håller helt med den övre kommentaren… till sommaren ska jag nog se till att du åtminstone får träffa en av de kompisar du saknar… och sen kan vi nog säkert få till en hel del träffar efter det… då jag blir stationerad närmare dig!

    Sköt om dig KRAM

  3. Pia

    Hejahejaheja! That´s the spirit! Duktiga du! ❤

Kommentera

