For life

Jag fick för snart två veckor ett mail via For life om att de ville erbjuda mig en gåva om jag ville. Sedan kunde jag nämna deras arbete på min blogg.
For life är ett företag som genom sin roll som anordnare i Jobb- och utvecklingsgarantins sysselsättningsfas hjälper deltagarna att skaffa erfarenhet, meriter och referenser för framtida jobb genom ett aktivt arbete till förmån för cancerforskning.
Idéen till ForLife-projektet föddes då ett flertal närstående, inom loppet av ett år, drabbades av olika typer av cancer.
Grundidén är att sälja enkla, smarta och användbara produkter till förmån för cancerforskning.
Läs mera och titta på artiklarna här.

Tack för det fina armbandet!

20140416-150851.jpg

20140416-150905.jpg

Dottern ”snodde” armbandet direkt och går nu stolt omkring med det.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

