Flunssan

Det började i onsdags; lillan var hostig och innan det var dags att åka till babysimmet blev hon sämre och fick hög feber. Detta fortsatte även igår. Då började även jag känna mig hängig. Nätterna har varit en pina. Lillan hostar och gråter och är brännhet. Själv är jag täppt i näsan, har ont i halsen och en fruktansvärd värk i kroppen. Jag vet inte när jag senast hade feber men nu pendlar jag nog ut och in i den och värken i kroppen är en riktig febervärk.
Helgen borde jag ha jobbat natt i Hudik och på måndag ska jag till Karsudden på studiebesök. Jag är nu sjukskriven från Hudik och får hoppas att jag är i skick på måndag.
Over and out!

1 kommentar

Filed under sjuk

One response to “Flunssan

  1. Mamma

    Krya på er, drick varmt så gott det går.

Kommentera

