Dagens

Idag sov lillan till nästan 7.30! Wuhu!!
Förmiddag blev det TV(igen,jag vet) och lite småplockande här hemma.
När hon sov dagavila, rättade jag lite uppgifter.
Sedan lekte vi inne i hennes rum en stund innan jag kom på idén att åka och titta på hästar. Jeejee sa lillan när jag frågade om vi skulle se på hästar.
Så gjorde vi.
Först åkte vi till ridskolan men där verka något vara på gång så vågade inte gå in.
Efter en stund åkte vi sedan till Söderala och hälsade på en lärarkollegas hästar. Lillan var riktigt nöjd med detta! Hästfantasten som hon blivit.

20140511-205225.jpg
Hemma igen bakade jag macroner och lillan fungerade som provsmakare och DJ.

20140511-205503.jpg

20140511-205542.jpg
Sen var det inte så mycket mera kvar av dagen. Vi åt middag, lyssnade på musik och sen var det nästan sovdags!
Det var den dagen.

Lämna en kommentar

Filed under Alicia, Ledig

Kommentera

