1 vecka till 30!

Om en vecka är det min födelsedag!!!
Vid det här laget vet väl de flesta att älskar min födelsedag. Tårta,skumppa och paket!!
I år smäller det dessutom rejält, jag blir 30!! Ingen åldersnoja har jag heller utan är så nöjd med livet just nu!
Om en vecka firar vi rejält, jag och maken blir 65-år tillsammans och det ska firas bland goda vänner.
Hoppa sommarvädret fortsätter för då finns det inget att klaga på!
Så här har vi det idag!

20140523-134945-49785701.jpg

20140523-134947-49787897.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Fest, Jag, Sommar

Kommentera

