Sjuk igen…

I helgen har jag jobbat natt i Hudik och fy vad tungt det var. På lördagen när jag kom hem sov jag i 2timmar sedan steg jag upp då man skulle iväg på sitt dubbelpass. Även om vi sedan sov 3timmars dagsvila tillsammans med dotterns var jag äckligt trött den natten.

På söndag var det morsdag så när jag kom hem kom lillan springande med ett paket till mig 🙂 Sedan sov jag länge! När jag vaknade fick jag veta att lillan återigen drabbats av feber. Hur tråkigt som helst.

På måndag då jag kom hem hade Alicia vaknat redan kl 4!! Sedan hade hon svettats som en tok så allt var blött, det var nog febern som skulle ut. Hur som helst var hon lite bättre under gårdagen men mot eftermiddagen var hon brännande het igen.

Idag tisdag, var det meningen att jag och maken skulle på studiebesök till Säters sjukhus och Alicia skulle gå tidigt på dagis och sedan få följa med killen sin hem, men nu är jag istället hemma med henne. Så klart sov hon som en stock inatt och visar inga tecken på feber. Hon härjar på som vanligt och äter om än lite men ändå.

Nå jag har dammsugat och torkat golv medan hon tittade på luffaren (Rasmus på luffen) och sedan har vi handlat lite inför fredagen, födelsedan och fest!

Nu hoppas vi att vi alla hålls friska ett tag framöver!

IMG_5861

Lämna en kommentar

Filed under Alicia, sjuk

Kommentera

