Äntligen!

Äntligen kan vi börja prata om sommarvärme även här. Än kan temperaturen stiga men det är åtminstone värme så man fryser inte fast man lämnar tröjan hemma.

Igår hälsade vi på Oliver och hans familj. Det blev även en tur till Östra berget. Mysigt.

IMG_6301 IMG_6297 IMG_6292

Idag åkte jag och Alicia till Hudik. Jag lämnade tillbaka mitt passerkort och mina nycklar så nu är jag officiellt borta från tian. Efter det åkte vi till Maln så Alicia fick testa sin baddräkt och att leka med vatten och sand gillade hon. Det blev lite picknick och strandhäng i ca 3timmar. Vi hann inte ens ut från Hudik innan lillan sov. Mera såna här soldagar!!

IMG_6309 IMG_6310 IMG_6317 IMG_6319

Imorgon kommer Jessica hit! Hon är tillbaka från sitt år i Italien och jag har inte träffat henne sen i julas, så vi har en hel del att ta igen 🙂

Semestern fortsätter!!

IMG_6267

2 kommentarer

Filed under Sommar

2 responses to “Äntligen!

  1. jessica

    🙂 ska bli skoj att ses! Kram

  2. Gunilla

    Njut av semestern och tillvaron med Jessika.

Kommentera

