Egen tid

I dag var jag iväg till Hudik för att träffa en fd arbetskamrat över en sushilunch. Ååh vad skönt det var att först och främst komma iväg helt själv, sedan att äta en smaskig sushi, gå i butiker och handla lite och sedan avsluta med fika hemma hos min kompis i hennes trädgård. Synd bara att tiden går så fort och plötsligt måste jag iväg hemåt och hon och hämta sina barn. Trots att vi hade nästan 5 timmar tid hann vi inte alls skvallra klart! 😉

När jag kom hem sålde jag även Alicias vagn.. lillan är inte liten mera! Alicia hade sett mig i fönstret och ropat mini vagn när de andra gick iväg med vagnen. Nu har vi bara resevagnen kvar här hemma samt dagisvagnen på dagis som i nödfall går att ta hem, tänker typ under vintern så kanske inte resevagnen är så smidig att gå med.

Så nu har snart denna dag gått men vilken bra dag! 🙂

IMG_6507

Underbart god lunch!IMG_6509 IMG_6510

Reashopping, sparade 170kr 🙂 Ako-godis, vilken nostalgi, mums!

IMG_6490Hejdå vagnen 🙂

 

1 kommentar

Filed under Jag

One response to “Egen tid

  1. Ooooh vilken snygg kjol!!!
    Egentid är inte fy skam 😉 När jag åker iväg för att träna eller liknande känner jag mig alltid stressad, trots att maken är hemma. Bättre när man inte är i stan 🙂
    Här hemma spar vi vagnen ett tag till, hon är en bra löparkompis i den just nu

Kommentera

