Nu kör vi!

Veckan som varit har bestått av planering inför lektioner och mentorskap m.m

Lillan var tre dagar på dagis och där gick det bara fint.

Från och med imorgon är vi tillbaka i vardagen till 100%. Eleverna kommer tillbaka och kurser/lektioner körs i gång. Lillan får vara alla dagar på dagis och maken börjar sitt nya jobb.

Tyvärr märkte jag i dag att lillan är snorig men vi hoppas att det bara är lite snor och inget mer, för just nu känns det urtråkigt att hon ska bli sjuk. ja, det är väl alltid tråkigt när hon är sjuk, men just nu skulle både jag och maken gärna komma in i jobbet innan vi måste vara hemma med sjukt barn. Så vi håller tummarna att det stannar vid lite snor.

Jag fick även mail i veckan om att mina studier starta 3 september och likaså gör babysimmet. Som sagt; vardagen kommer igen 🙂

Hittade denna bild på Facebook häromdagen och tyckte den var småroligt. Får se hur jag känner mig/ ser ut när läsåret 2014/2015 tar slut 🙂

1977413_642909079107519_769752111_n

Lämna en kommentar

Filed under Babysim, Dagis/förskola, Jobb, Vardag

Kommentera

