Avtackning

Idag efter jobbet åkte nästa alla från mitt arbetslag ut till Växbo krog. Jag har aldrig varit där och vilket fint ställe jag missat. (mamma hit ska vi åka nåt tag). Maten är jättegod och allt kött är närproducerat. Tummen upp för det.
Vi åkte dit för att tacka av två lärare som går i pension.
Det känns väldigt konstigt att dessa lärare skall sluta. Speciellt hon som varit min handledare. Det kommer kännas tomt, men som tur har vi en liten plan så vi kommer nog att ses. 🙂

IMG_6550.JPG
Fu

IMG_6549.JPG
Fint område!
I ena affären köpte jag ingefärakarameller. Alicia har ju varit och är fortfarande förkyld och jag känner också av förkylning och ingefära är ju bra mot förkylning.

IMG_6551.JPG

1 kommentar

Filed under Jobb, vänner

One response to “Avtackning

  1. Gunilla

    Fint ställe. Kommer gärna med. En jäkla sommarförkylning som e på gång. Men krya på er.

Kommentera

