Skola

Tummen upp för skola säger jag.
I dag hade jag möjlighet att jobba hemifrån då jag inte hade några lektioner. Ibland får man mera gjort hemma.
I dag började även mina egna studier och oj vad jag tycker att det är roligt. Magisterprogrammet för arbetskiv, hälsa och rehabilitering.
Här hemma har jag hunnit göra klart PowerPoint presentationer för mina elever samt planerat klart medicinkursens innehåll för denna termin. Hoppas bara planeringen håller. 🙂
Dessutom kunde jag koppla upp mig till universitet och samtidigt lyssna till föreläsningar som gäller min utbildning. Prata om multitasking woman 🙂
Hur som helst, litteratur är på införskaffande och sedan är det bara att läsa och skriva så ska nog detta också gå, eller hur.
Hur som helst tummen upp för skolan, mitt jobb och min egen utbildning.

Eftermiddagen avrundades även med kursstart för simningen för lillan. Hon är gladare på bilden än vad hon var i verkligheten, fröken surkorv 😉

IMG_0041.PNG

IMG_0040.PNG

1 kommentar

Filed under Babysim, skola

One response to “Skola

  1. Gunilla

    Duktiga du – du bara fortsätter? Hälsa sujkojven från MOMMO.

Kommentera

