Pauser

Ja det verkar bli regelbundet passande i bloggen. Det beror helt enkelt på at jag inte ger mig tid att blogga. Nu till veckan drar jag igång med psykiatrikursen för vuxeneleverna och då kommer ja ha fullt upp. Förutom det försöker jag hinna läsa och skriva på mina egna skoluppgifter samt börja planera flytt.

Ja det är mycket men jag känner mig inte stressad (än) men som sagt bloggande blir på sidan om.

Hur som helst i går hade jag och dottern en mysförmiddag. Maken sov efter sitt nattpass så jag och inta gick ut i höstsolen. Det blåste en del men det gick ändå. Det blev lite parkhäng, shopping och sedan lunch på stan. Vi var dessutom överens och på gott humör båda två. Tummen upp för det.

IMG_6768 IMG_6770 IMG_6771 IMG_6773

I dag har jag tvättat, sorterat och lagt ut lite grejer till försäljning. Nu medans lillan sover skriver jag på min egen skoluppgift. Så mycket mera händer inte här.

Trevlig fortsättning på helgen!

Lämna en kommentar

Filed under Alicia, Förälder, Ledig, skola

Kommentera

