Äng böös

För en vecka sedan var jag på jakt efter ett par överdragsbyxor åt Alicia. Hon kunde inte ha brytt sig mer om den shoppingen, för i butiken hittade hon”äng böös”-strumpor, tyvärr alldeles förstora. Istället hittade jag en t-shirt i hennes storlek och lyckan var gjord. Skjortan hade hon på i 3dagar innan jag fick tvätta den. Helst hade hon även sovit i den. Så i förra helgen gjorde jag en beställning som jag idag hämtade ut. Nu har hon en till tröja samt fem par halk-strumpor med olika motiv på, alla äng böös.
Direkt jag packat upp detta slet hon av sina kläder och skulle ha nya kläderna på.
Nu lär jag bara köpa en pyjamas också. 🙂

IMG_6799.JPG

IMG_6789.JPG

IMG_6798.JPG

1 kommentar

Filed under Alicia, shopping

One response to “Äng böös

  1. Gunilla

    Oj den lilla Liici och äng böös. Tänk att dom flesta ungarna älskar dessa ”äng böös”

Kommentera

