Trött

Usch vad trött jag känner mig. Inte trött som i sömnig utan mera orkeslös.Vi lever bland med flyttlådor och grejer som fortfarande är opackade och flytten är om två-tre dagar. Dessutom har jag en uppgift jag skulle vilja bli klar med denna vecka samt en del jobbuppgifter som ska göras. Just nu längtar jag bara till slutet av nästa veckan då flytten är klar och lägenheten överlämnad till nästa.
Jag vill vara i vårt nya hem och plocka upp och fixa, det tycker jag är roligt men inte dessa dagar innan flytt.
Så nu har jag skrivit av mig lite och ska försöka avsluta skoluppgiften innan jag masar mig i säng. Jag återkommer i något skede, förhoppningsvis med lite mera energi och kraft.

1 kommentar

Filed under Vårt hem

One response to “Trött

  1. Gunilla

    De kommer och går. Jo de e jobbigt att flytta, men slutresultatet brukar bli bra👍

Kommentera

