Snart så…

Snart ska jag iväg med kollegerna för att äta, tänk vad jag längtar efter god mat. 🙂

Snart blir det dessutom höstlov! Endast en halv arbetsvecka kvar.

Det i sin tur betyder att snart kommer mamma och hennes man på besök, kanske blir det någon god mat då också? Eller vad säger du mamma, vad är du sugen på att kocka? 🙂

Snart har jag även gjort klart min första kurs i magisterprogrammet, ja förutsatt att jag blir godkänd i alla kurser.

Ja och nu eller snart(beroende på hur man räknar) har vi väntat halva tiden på krabaten vår. 🙂

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Snart så…

  1. Mamma

    Min man väntar sig surströmming och falukorv😄nog ska vi fixa till något gott. Än ovannämnda😊

Kommentera

