Farsdag

Vi började med sovmorgon till 7.40! Sedan fick pappan i familjen paket och efter frukosten fick han ordna och greja med sina dvd-filmer. Det tror jag att han njöt av. 🙂

IMG_6962.PNG
Efter det gick hela familjen till dagiset i närheten och kollade in deras lekpark. I en timme rutschade vi, åkte buss och lekte kurragömma. Riktigt roligt var det.

IMG_6959.JPG

IMG_6964.PNG
Senare på eftermiddagen när pappan i familjen åkte iväg på jobb, bakade jag och lillan paj.
Vi satt även en stund och ritade. Jag försökte mig på att rita angry-birds men när jag frågade vad jag ritat-svarade Alicia; fisk!
b

IMG_6961.JPG
Va?! Jag tyckte jag ritat så fint 🙂
På kvällen badade vi bastu och sedan var det gonatt på några minuter.
Åter en bra dag!

1 kommentar

Filed under Förälder, Kärlek

One response to “Farsdag

  1. Mamma

    Vilken fin farsdag ni haft👍

Kommentera

