Huset

I dag jobbar jag hemifrån vilket betyder att jag läser arbeten, göra egna arbeten samt ska träffa elever som är på praktik. Hemma har man ingen att prata med och just nu känner jag faktiskt att jag får ganska mycket gjort här hemma.

Förutom jobb var jag ut i enstaka minuter då solen sken för att ta bilder på huset. Det är en del som undrat varför vi inte lagt upp bilder på vårt hus. Svaret är enkelt; vi har inte tänkt på det och inget ser så roligt ut i det mörker/höstrusk vi haft.

Här kommer nu några bilder i alla fall.

Sedan blir det lunch och lite mera jobb innan jag ska iväg på praktik-besök. Efter det ska jag till MVC, sedan hämta lillan och så blir det babysim på kvällen. Fullt upp! 🙂

IMG_7006Baksidan på huset med utgång från suturängplan

IMG_7007 IMG_7010 Ena kortsidan från gården sett och från vägen. Här är även ingången.

IMG_7009Gården sett från utgång på suturängplan.

Lämna en kommentar

Filed under Jobb, Vårt hem

Kommentera

