Avslut

Så tar snart snart denna termin slut. Tre veckor ledigt och sedan ca 8 veckor jobb innan nästa ”ledighet”.
Nu går det fort. 🙂
I dag var det i alla fall avslutning och examination för vuxengruppen som i dag blev klara undersköterskor. Otroligt roligt att jag faktiskt varit med sedan de började, även om det är främst denna termin jag varit mest i klassen.
Det blev avslutningsfika med tårta och ljus och det blev prat om vad som hänt under utbildningens gång.
Jag fick även en jättefin gåva av dess elever.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/d42/32303606/files/2014/12/img_0069.jpg
Skålen är från MånsesDesign och bilden är härifrån.
Stort tack! Skålen är jättefin och passar dessutom hur bra som helst ihop med vår nya servis, Arabia teema.
Imorgon är alltså sista arbetsdagen för detta år, vilket känns skönt. Jag har ännu en skoluppgift som jag ska försöka göra klart innan jul men för övrigt har vi inga måsten.

Nu räknar vi ner till julafton 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Fest, Jobb, Jul

Kommentera

