Allt och inget

Jag har inte orkat blogga.
Veckan har bestått av jobb och helgen av att umgås med dottern.
Tyvärr börjar jag känna mig väldigt trött om eftermiddagarna och har inte den energi som krävs för att underhålla dottern.
Igår blev det simhallen på dagen och sedan lunch på stan. Sedan handlade vi nötter, på dotterns begäran och mös ner oss i soffan.

2015/01/img_7455.jpg

2015/01/img_7457.jpg

2015/01/img_7458.jpg
På kvällen orkade ,otroligt nog, maken och jag kolla på film.
Idag sov vi till kl 8 med dottern, sedan har vi lekt men efter lunch har vi varit bänkade i soffan och tror inte det blir några större utsvävningar idag. Jag orkar inte.
6veckor jobb kvar och exakt 2 månader till bf.
Så ser närmaste tiden ut, jobb,skola och förberedelser. 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Alicia, Familj, Gravid, Jag, Jobb, Vardag

Kommentera

