Ny månad

Februari är med dunder och brak eller rättare sagt med snö i mängder!
Igår skottade jag en omgång vilket jag inte alls ska för jag får ont på en gång, men maken jobbade 14h så jag ville hjälpa till lite.
Sedan tog jag vagnen(?!!) till affären. Vilken miss! Oplogat så kom ingenstans. Tur nog var dottern medgörlig och duktig och gick medan jag drog vagnen fram och tillbaka!
Väl hemma blev det TV,nötter och vindruvor resten av dagen.
I morse var hela familjen ute strax efter kl 9 för mera skottning(trots att maken skottat på kvällen när han kom hem)
Jag tog det lite lugnare idag.
Hoppas det inte kommer mera snö nu!
Februari innebär även att jag nu har 20 arbetsdagar kvar.
45dagar kvar till beräknat och har ännu inte gjort klart rummet, handlat vad som saknas eller överhuvudtaget förberett så mycket!
Ikväll blir det inte heller något gjort. Jag har intagit viloläge och här förblir jag!

IMG_7534

Lämna en kommentar

Filed under Gravid, Vinter

Kommentera

