Finländskt

I dag när jag kollade runt på olika sociala medier såg jag attdet var Runebergsdagen idag. För er som inte vet vem Runeberg var, kan läsa det här.
Eftersom jag och dottern hade hela dagen på oss innan mommo,moster och kusiner skulle anlända, tänkte jag att vi kunde baka Runebergstårtor. Jag har aldrig bakat det förr och tycker egentligen inte att de är speciellt goda heller, men vi bakade ändå.
Det gick bra och de smakar bra. Alla nöjda. 🙂
Nu är resten av gänget här och det har varit livat från första sekund tills nu när de små sover. Puh! 🙂

IMG_7543

IMG_7544

IMG_7547

IMG_7549

IMG_7550

Lämna en kommentar

Filed under Familj

Kommentera

