3-7

Idag är det 5 veckor kvar till beräknad födsel. Blir det som med Alicia är det endast 3veckor kvar och går jag över torde det vara max 7veckor kvar! Nu går det otroligt fort.
Tänk att våran lilla prinsessa ska bli storasyster!
Här om dagen när jag hämtade henne från dagis kom en till liten tjej och sa att hon ville komma med hem till Alicia och leka. Båda tjejerna tjatade om detta och hade tydligen pratat om detta hela eftermiddagen. Nu blev det inte av den dagen men vad roligt set kändes att min dotter har kompisar på dagis som dessutom vill följa med hem och leka. Vad stor vårt lilla bustroll plötsligt blev.
I dag när jag kom hem frågade hon; mamma vad du gjort på jobbet idag? Du lekt nåt? Du ätit mat på jobbet?
Gullhönan som frågar hur min dag varit. 🙂
För övrigt börjar jag känna mig redo att avsluta jobbet för en tid och längtar nu efter sportlovet så jag får fixa klart i barnens rum och så måste BB-väskan packas och även Alicias ryggsäck ska packas med grejer hon kommer behöva när vi åker iväg till förlossning.
Så ja, nedräkningen påbörjas strax.

IMG_7577

1 kommentar

Filed under Alicia, Baby, Gravid, Kärlek

One response to “3-7

  1. Mamma

    Jösses va fort tiden går. Spännande tider ni har framför er. Kram till er alla.

Kommentera

